Girl Earl
S3, E20: After karma leads Earl back to Billie, they decide that they were meant to give their relationship a chance. Billie is inspired by Earl's good deeds and creates a karma list of her own. On her list is a champion grocery bagger that both Billie and Earl previously stole from so they decide to track him down to make things right. After they find the grocery bagger completely down and out, Earl quickly discovers another side of Billie and what being in a relationship with her is really like.