Сезон 1, серия 1: Famed filmmaker and writer Errol Morris is obsessed with one of America’s most popularized true crimes – the murder of a pregnant wife and two young daughters on an Army base back in 1970. Green Beret doctor Jeffrey MacDonald said a band of drugged-crazed hippies attacked his family, led by a girl in a floppy hat. Army Investigators said MacDonald committed the murders.