Girlfriend of the Year
시즌 1, 에피소드 9: On the scene of a messy highway accident, Chris and Gail stumble upon a car that has a license plate matched to an Amber Alert for a nine-year-old girl. A manhunt ensues to find the missing driver, meanwhile an intense interrogation of the parents reveals disturbing evidence.