Give It All You Have
Сезон 20, серия 6: Aisling struggles get the attention of Dana White's attention. Tecia's return to the competition angers some fighters. Then, in the sixth fight of the tournament Team Pettis pits #5 ranked Aisling Daly against #12 ranked Angela Magana for a chance to advance to the quarterfinals.