Gladiator
시즌 1, 에피소드 10: Hercules and Iolaus (Kevin Sorbo, Michael Hurst) challenge a wealthy couple's (Ian Mune, Alison Bruce) practice of forcing slaves to battle wild animals as a form of sadistic entertainment. They deliberately get themselves thrown into prison and when the sadistic wife orders the gladiators to fight to the death, Hercules is brought forth to battle.