Global Talent Extravaganza: Part 2
Сезон 1, серия 2: Our 12 Global Glamazons become Cover Stars in a madcap quick drag challenge, before the Queens perform for RuPaul in a talent show that covers everything from pole dancing to clowning to rice cooking!