PHOTO ARK Go Big or Go Home
S2, E1: In the two-hour special, National Geographic Photographer, Fellow and Founder of the National Geographic Photo Ark Joel Sartore documents the creatures in the Amazon rainforest, such as the giant armadillo. He must constantly adapt his ever-changing photo studio to create a connection with audiences around the world and to encourage people to care for endangered species before it’s too late.