Go, Deadbeat, Go!
S12, E10: Ming struggles to maintain peace on the girls trip. Evelyn tries to clear her name with Chantel, but Chantel is focused on coming for Jackie. Brittany disrespects Brandi, and Ty exposes Ming's secret.