Go Tell It On the Mountain
시즌 1, 에피소드 10: While being manipulated by a scheming law partner (guest star Tricia Helfer), Franklin & Bash (Breckin Meter and Mark-Paul Gosselaar) must prove Infeld (Malcolm McDowell) is innocent of murdering his best friend during a mountain climbing expedition fifteen years ago. Hanna (Garcelle Beauvais) lends a hand when a younger challenger and a pair of greedy promoters threaten an aging professional wrestler’s career.