God in the Machine
S1, E4: In the early days of Beacon 23's history, Sophie is one of the first Beacon Keepers. When Sophie receives a surprise visit from Milan Aleph, the awkward genius responsible for beacons, she realizes she's set a dangerous precedent with her AI.