Beacon 23
In shock after her first kill, Aster buries her feelings as she and Halan prepare for QTA Manager Coley to arrive on the beacon. Once onboard, Coley immediately distrusts Halan and sees him as a threat, forcing Aster to make a tough decision.
In the early days of Beacon 23's history, Sophie is one of the first Beacon Keepers. When Sophie receives a surprise visit from Milan Aleph, the awkward genius responsible for beacons, she realizes she's set a dangerous precedent with her AI.
With no immediate threats, Aster and Halan piece together Halan's past. They soon realize Halan has a connection to the rocks they found onboard. This connection leads Halan and Aster to an even bigger discovery that will alter both their lives.