시즌 2, 에피소드 22: Feeling pleased and hopeful about the success of his current crop, Charles and his family must confront serious devastation when it is completely destroyed by a tornado. Never one to get discouraged and throw in the towel after facing adversity, Charles stuns his wife and children with his reaction to this loss, and he makes a life-changing decision without consulting them first.