Going to Jail Party
S1, E5: Alexis is convinced that Buck is to blame for Miles' new, impulsive attitude after she catches him attempting a risky stunt for his YouTube channel. With Miles' punishment looming, Buck decides to throw a "going to jail party" while Mom and Dad are out, but a neighbor calls the cops and ruins their celebration.