Uncle Buck
Alexis rides along with Buck on his first day as a nanny, and he encounters a cranky principal, looks for a gluten-free snack and stages a minor break-in. Will tries to care for a sick Miles.
Buck finds common ground with Will's office buddies. Alexis drags her reluctant kids into a lip-sync battle.
Alexis is convinced that Buck is to blame for Miles' new, impulsive attitude after she catches him attempting a risky stunt for his YouTube channel. With Miles' punishment looming, Buck decides to throw a "going to jail party" while Mom and Dad are out, but a neighbor calls the cops and ruins their celebration.