Gold Country Part 2
S3, E22: Hoping to strike it rich after their crops are destroyed by a devastating rain storm, the Ingalls leave Walnut Grove and go to the Dakota gold fields. But, after a while, the Ingalls realize that greed may have been poisoning their minds.