The Michael J. Fox Show Golf
S1, E7: When Mike (Michael J. Fox) and Annie (Betsy Brandt) take a romantic weekend away at a charity golf tournament, Ian (Conor Romero) and Eve (Juliette Goglia) rent out the apartment to make some extra cash. After Leigh's (Katie Finneran) date cancels on her, she has a "date night" with Graham (Jack Gore) instead.