Gone With the Windstorm
시즌 9, 에피소드 13: When the station manager hires a new weatherman to replace Nancy after she blows an important forecast, Peggy convinces Nancy that covering a dangerous wildfire is the only way to win back her job; and Hank helps Bobby deter a bully who’s obsessed with scaring people.