시즌 3, 에피소드 3: Ethan reluctantly joins forces with Hecate as they race across the desert. Sir Malcolm and Kaetenay are hot on his trail. The Creature returns to London desperately trying to put the pieces of his former life back together. After Dr. Jekyll and Dr. Frankenstein's plan fails, they come up with a new strategy. To their delight, Lily and Dorian's young acolyte, Justine, demonstrate useful skills. Vanessa is confronted by a familiar, who reveals a clue to her past.