Goodbye, Dubai
S6, E19: The women continue their vacation in Dubai. Lisa Vanderpump attempts a new apology to Eileen on top of the world’s tallest building, the Burj Khalifa. Erika gives Kathryn a birthday makeover and all the ladies experience an extravagant yet tense dinner on a yacht in Dubai harbor. Back in Beverly Hills, Yolanda has a picnic with Kim and Brandi.