Goodbye Norma Jean
Сезон 1, серия 8: Jack attempts to get a confession out of Kent at the police station. Paco and Wilkinson follow the evidence at hand, which points to another suspect. Karen's budding success as a reporter comes to a tragic end when the team learns she was a beheading victim. Vicki struggles with the knowledge of her father's affair and sneaks out to perform on the Strip, managing to escape Kent's hunting ground. Jack and Paco await evidence that will bring Kent to his end.