Goodnight Mooooooon
S8, E8: Unplanned pregnancies, long labors, mystery symptoms and power outages – the vets at Pol Veterinary Services have their hands full. While it’s raining cats and dogs outside, the cats and dogs inside need help, even without lights and computers. With a little assistance from Dr. Pol and a lot of hard work from the staff, business carries on at the clinic.