Gorilla
S1, E12: Beast Boy turns into a loud, obnoxious gorilla and refuses to change back, driving Robin crazy. Gorilla Beast Boy takes over the leadership of the Titans, which leads to chaos. Cyborg teaches Robin how to be an alpha male so he can take back his role as leader.