Grace
S1, E9: When a young man comes to Bunker Hill ravaged by a drug-resistant strain of HIV, James attempts a radical anti-viral treatment. Also, Walter must work quickly when his daughter's best friend contracts a fatal flesh-eating bacteria, and James makes a connection with Louis Keating's nurse.