Greasy Badge of Honor
Сезон 3, серия 5: After indulging in a luxurious girls’s day with Dottie and Christina (series star MARIBETH MONROE), Abihsola worries she’s losing touch with her humble Nigerian roots. Also Goodwin feels threatened when Kofo gets a pitch meeting with Bob.