Great Expectations
S2, E12: Claudia Joy learns the reason for her mother's visit; Roxy, Denise, Claudia Joy and Pamela throw Roland and Joan a baby shower; Denise pleads with Frank to go with her to marital counseling; Trevor learns the fate of one of his fellow soldiers.