Great Inventions in Everyday Life
S1, E1: We're surrounded by great inventions that have transformed our daily lives, from the steam engine to the Internet. Begin your exploration of great inventions by considering just how pervasive inventions truly are. Do we notice them in the world around us? Do we know how they work? Who invented them, and why?