Greene With Envy
시즌 6, 에피소드 3: A recommendation from Weaver allows Jeanie to have temporary approval as a foster parent for baby Carlos. Reggie and Jeanie get married. Lucy and Kovac talk with a young woman whose husband they believe is very dangerous. Benton starts to wonder if he should get a DNA test to prove his paternity. Corday successfully performs a mastectomy on Elaine. Weaver introduces Greene to Dr. Gabriel Lawrence (Alan Alda), a distinguished-looking physician reputed to be a founding father of emergency medicine. Weaver hires him without consulting Greene. Greene and Corday have sex together for the first time.