Ground Control to Major Oz
시즌 2, 에피소드 4: Jack goes above and beyond to make his parents believe with ghostly employees, hitchhiking UFOs and real-life Ents; also, Ozzy is absolutely baffled by undeniable proof of extraterrestrial activity.