Growing Boys
S4, E6: When a gangbanger dies after Jamie chases him away from the boy he is mentoring, Jamie’s conduct is called into question. Meanwhile, Baez goes undercover to get information on Danny’s ex-girlfriend’s fiancée who is dealing drugs from his gym.