Growing Up like Nell and Oliver
Сезон 1, серия 4: Many of Dickens’s protagonists are children. See how centering his novels on such vulnerable young characters and describing the world of London through their eyes allows him to engage his readers, sway their emotions, and add force to his social critiques. Follow the adventures of young characters in such works as Oliver Twist, The Old Curiosity Shop, and Our Mutual Friend.