Grumpy Old Men
S8, E5: Jax and Brittany's dual bachelor/bachelorette trip charges on as Sandoval, Schwartz, Jax, and Beau plan a surprise disguise for the girls, while Stassi finds herself caught in the middle of a friendship-ending fight between Katie and Kristen. Back at SUR, Danica warns Dayna about Max's reputation as a womanizer, while Lisa Vanderpump must decide whether to allow volatile James Kennedy to DJ at TomTom for Gay Pride.