Guardians Of The Web
S1, E3: Muller introduces viewers to “white hat” hackers the U.S. Secret Service’s cybercrime division including West Point soldiers all of whom are working to protect us from the risks associated with persistent connectivity as the Web transitions from a medium to a utility on par with electricity.