시즌 1, 에피소드 2: Dorothy's daughter, Kate, comes to Miami with an announcement. She's engaged to a podiatrist named Dennis. Dorothy is thrilled but her happiness quickly turns to anger when she realizes that ex-husband, Stan, is going to be invited. After 38 years of marriage, Stan had left Dorothy for a woman half her age. Dorothy threatens to make a scene at the reception which places Rose and Blanche in the role of peacemaker.