Guilt
S1, E6: Kayla spends a day in the city with Nick, gaining a new perspective on not only their relationship but her future. Eddie nears a breaking point due to Jordan's relentless torment but Mitch offers Eddie a solution. A vulnerable Hannah and Gabe are blindsided.