Guilty as Sin
S2, E8: Daredevil and Natchios are attacked by ninjas and saved by Stick. Natchios is cut by a poisoned sword and rushed back to Matt's apartment. Stick reveals that Natchios works for him, then tells Matt about the Hand. In court, Nelson begins to sway the jury in Castle's favor. Castle takes the stand and purposefully wrecks his own defense. Page and Nelson berate Matt for allowing them to lose. Natchios tells Stick that she is leaving him; Matt and her share a close moment before he is attacked by an assassin.