Guns and Gangs
시즌 1, 에피소드 4: Trafficked US weapons are fueling violent crime in El Salvador and Guatemala. In an adrenaline-fueled ride through Central America’s notorious ganglands, Nelufar Hedayat investigates how the guns get there, and who pays the ultimate price.