Guns, Pills and Birds
시즌 2, 에피소드 4: When Amy (America Ferrera) assigns an uncomfortable Jonah (Ben Feldman) to the gun section of Cloud 9, Jonah abuses his right-to-refuse sale to anyone that causes concern, causing an open-carry protest to gather in the store. On principle, Glenn (Mark McKinney) attempts to purchase all of the store's morning-after pills, but finds himself in a moral dilemma when he can't afford them. Dina (Lauren Ash), Garrett (Colton Dunn) and Mateo (Nico Santos) hunt down a crow that has flown into the store.