Guts and Glory
Сезон 1, серия 2: Rich and team build a single action revolver for a fast-drawing preacher who is also a Cowboy Action Shooter. Kurt's expert engraving skills are put to the test, and he does everything in his power to earn the raise Paige thinks should be hers.