Guts
S2, E9: Jupiter’s draft status hangs in the balance so Reggie enlists Missy to tutor him. Missy thinks it’ll be a snap but is challenged. Cam and Allison’s romance expands, as do Reggie’s business prospects. Faced with a high-stakes situation, he must deliver.