Gutter Ball
S1, E7: Much to everyone's surprise, Ebro turns into Mr. Nice Guy when he learns Hot 97 listeners are finding him unlikeable. Cipha and Laura compete to get Rick Ross to play for their team in the annual Hot 97 bowling tournament.