This Is Hot 97
Not That Kind of Show
When Ebro agrees to do a VH1 reality show about the station without telling the crew, things get a bit uncomfortable. Meanwhile, FunkFlex encourages Angie to step up her social media game... but is Flex playing by the rules?
The Ménage
The gang convinces Rosenberg he has a shot at a threesome with his wife and VH1's Big Morning Buzz host, Carrie Keagan. Angie gets roped into playing a "stupid" video game. FunkFlex "helps" Miss Info find the person who's been stealing her lunch.
Cipha jumps at the opportunity to prank Rosenberg when notorious hardcore rapper Maino visits the station.