Guy Walks into a Psychiatrist's Office
S2, E1: Season Two premiere. In the aftermath of the federal crackdown, Junior's in jail, Melfi refuses to see Tony, Christopher's expanding into new business ventures, Pussy is still missing...and Tony's adjusting to life as the new boss. To complicate matters even more, Tony's long-lost, free-spirited sister Janice arrives to take care of a hospitalized Livia.