Gypsies, Cramps and Fleas
Сезон 6, серия 8: Colin appeases Kelly by ending his affiliation with Claudia and taking a teaching job. A fortune teller sets up shop at the Peach Pit for Halloween. In spite of her questionable credibility, her presence has an impact on many couples.