S1, E11: Aster Corporation increases its interest in Jake, which forces Martin to join forces with Abigail Kelsey. When Avram convinces Martin that Jake and Amelia are connected, Martin begins a quest to uncover the truth. Meanwhile, the situation is intensified when Lucy, a mother whose daughter shares the same gift as Jake, becomes involved in the mission and the seemingly unrelated events are tied together.