Hail Mary
T1, E6: The ODNI is asked to facilitate the defection of a Russian FSB agent, but the agent's pregnant girlfriend throws a curve in the team's plans. Meanwhile, Christina (Jennifer Beals) goes off the books to reveal a mole in the CIA, and John's (Gaius Charles) attempt to resolve his brother's problem with a local gang results in a spiritual crisis.