Halloween IV: The Ghost Story
시즌 5, 에피소드 5: As Halloween approaches, Sue holds a séance during a sleepover with her fellow Wrestlerettes and swears that she's seen the ghost of Christopher Columbus and one of his ships; Axl finds himself being hazed by the football team and not allowed to enter his own Halloween party that's being thrown in his dorm room; and the family tries in vain to give Brick advice on how to ask out a girl he likes to go with him to a Halloween dance.