Halloween
S1, E6: It's Halloween night, a busy time of the year for any police precinct. Amy detests the holiday, and is not thrilled when she has to don a costume to go undercover on street patrol with Charles. Back at the precinct, Jake bets Captain Holt that he can steal his Medal of Valor before midnight, which results in him bringing out some costumes of his own.