Halo vs. Velociraptor
S1, E4: Tanner races Ford's new F150 Raptor against a parachutist jumping from 25,000 feet. Adam reviews the new Mercedes SLS AMG, and Rutledge and Adam go into battle as they attempt to create a replacement to the Hummer for the military. Kid Rock races on the Top Gear test track.