Hamster / Sleepers
S13, E6: Zoologist George studies hamsters and observes them in their natural habitat: Marco's apartment! Hammy has food, water, and bedding from the pet store - everything he needs!/ George is so excited about helping out at this weekend's Sprouts Swap Meet that he's having a hard time getting any sleep.