Hangman
S2, E3: A CCG prison bus is attacked by Aogiri Tree members. At Anteiku, Touka and Hinami find out that Kaneki is involved in the attack, but each react to the news in different ways, prompting Hinami to try to be less of an imposition upon Touka.